Avatar billede kurtspurt Nybegynder
21. oktober 2005 - 15:11 Der er 4 kommentarer

Flere videoer samtidig

Hej

jeg skal stå i en stand hvor jeg gerne ville have en skærm der kører flere forskellige avi filer samtidig.

én stor der fylder hele skærneb og flere små

hvilket program kan i anbefale til det?
Avatar billede kurtspurt Nybegynder
21. oktober 2005 - 15:12 #1
Det må meget gerne være uden "kant" rundt om videoerne
Avatar billede fastwrite Nybegynder
21. oktober 2005 - 15:20 #2
du skal bare have et grafikkort der kan køre to skærme - og så afspiller du video på skærm 1 med fx. Windows Media Player. Og video 2 afspiller du så med fx. Winamp eller Quintessential player (som forøvrigt er et godt og gratis program)

På den måde kan du afspille 2 videoer på én gang - på to skærme.
Avatar billede kurtspurt Nybegynder
21. oktober 2005 - 16:01 #3
Nej

Det er ikke flere film på to skærme. Det er flere film på én skærm
Avatar billede kurtspurt Nybegynder
16. november 2005 - 18:43 #4
er der ingen ideer?