Avatar billede deeds Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:31 Der er 5 kommentarer

Guide til at lave hjmmeside ?

Er helt ny herinde, så hvis jeg har lavet indlægget et forkert sted, bær over med mig :D

Sidder her og er mega syg, så har valgt at blive hjemme og kommer nok også til at gøre det samme hele weekenden.

Har længe haft en "drøm" om at lave en hjemmeside om mine hobbyer (bilerne selvfølgelig) så tænkte at nu hvor jeg er syg, har jeg jo masser af tid til det.

Så nogen der kender en webside hvor man kan bliver hjulpet igang ?
Eller indnu bedre, findes der færdige pakkeløsninger man bare kan fylde ud ?

hvad ved jeg ?

kan være i gør, så kom med det ! :D

på forhånd tak

Martin
Avatar billede mickeyras Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:36 #1
http://www.html.dk En god guide... Start med at lære html, Eller brug http://www.webbyen.dk, Men Pakkeløsninger er som regelt meget indskrænkede i mulighederne, men kommer jo også an på hvad du skal bruge det til.
Avatar billede deeds Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:43 #2
Altså, vil gerne vist mig selv frem :D ej, vil kan vise en masse billeder frem, måske nogen video klip.

har lige siddet og set lidt på webbyen, og synes ikke det er meget "plads" man får. Men ved ikke om det er sådan generalt ?
Avatar billede jarner Nybegynder
21. oktober 2005 - 14:26 #3
du kan også vælge at købe et webhotel, fx på www.b-one.dk
Der får du vidst 300mb for 9 kr om måneden og de understøtter også mulighed for at lave 'nemme' hjemmesider.

Der findes mange steder på nettet hvor du kan få hjemmesider gratis, men det er oftest med et lavt antal mb og med reklamer på...
Avatar billede proman Nybegynder
21. oktober 2005 - 19:37 #4
www.123hjemmesider.dk
Der skal du bare hurtig vælge design og lave siderne =D
Avatar billede proman Nybegynder
21. oktober 2005 - 19:37 #5
Det var et svar dette /\