Avatar billede mickeyras Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:20 Der er 4 kommentarer

Booke sig ind på en bil?

Hrj alle eksperter. Jeg står for en lille opgave som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Det skal være en side hvor man kan "booke" sig ind på en af vores biler. Det skal kun bruges internt her i firmaet. Vi har 2 biler og en trailer. Der skal være mulighed for at klikke på navnet på bilen, hvorefter der er en kalender hvor i man kan skrive tid, van osv.? Går ud fra man skal bruge en MySql database, eller har i andre forslag??

Håber i vil hjælpe mig.. På forhånd tak.
Msn: Mickeyras500@hotmail.com
Avatar billede mickeyras Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:46 #1
van=navn
Avatar billede mickeyras Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:58 #2
Er nødt til at smutte nu.. Men håber der en nogen der gider at smide en mail i min mail boks med lidt hjælp?? Ind til videre er der jo ikke rigtig sket noget.. Håber jeg har formuleret mig korrekt.
Avatar billede japping Nybegynder
22. oktober 2005 - 10:20 #3
Er det ikke lidt meget at gøre ud af dette ? Hvorfor ikke bare oprette en kalender i outlook og booke biler og trailer her ?
Avatar billede mickeyras Nybegynder
23. oktober 2005 - 14:39 #4
Fordi på et tidspunkt skal det være muligt fra nettet, Så vil gerne have det på den måde hvis nogen vil hjælpe?