Avatar billede flar74 Nybegynder
21. oktober 2005 - 10:12 Der er 3 kommentarer

Fjerne, Slette eller vis ikke kalender i mappestruktur i OUTLOOK

Hej

Er det muligt at fjerne, slette eller gøre således aqt kalenderen ikke vises i mappe strukturen i outlook 2003 ?

Jeg bruger aldrig min egen kalender , men har dog adgang til min chefs, så min egen kalender irriterer mig.

er det muligt ?

Mvh

Flar74
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. oktober 2005 - 10:41 #1
Nu ved jeg ikke hvad for en struktur du har vist (det kan jo vises på flere måder), men i bunden af min egen kolonne, er der en lille knap til højre. Ved tryk på den får jeg muligheden for at bestemme, hvilken knapper der skkal være synlige.
Måske er det den du leder efter?
Avatar billede flar74 Nybegynder
21. oktober 2005 - 11:37 #2
I min venstre side har jeg en mappeliste, hvor jeg har min postkasse. Under den har jeg, indbakke, journal, kalender, kladder osv... og det er inden i min postkasse træstruktur, at jeg ønsker at fjerne min kalender, eller ikke vise den der. KAN DETTE lade sig gøre..;-)
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2005 - 12:43 #3
Jeg kender ikke 2003 modellen, men man har ikke tidligere kunnet slette eller skjule de folderen der er foruddefinerede.