Avatar billede j30 Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Img filer

Hejsa Jeg har dl en film fra nettet. Filmen ligger som rar filer, når jeg så pakker filerne ud i winrar bliver den til en img fil, og det er her mit problem starter hvad gør jeg med den jeg kan ikke brænde dem i nero, og jeg skulle jo gerne kunne se dem som en dvd film !

HJÆLP
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:37 #1
Hvor har du hentet filerne fra.??
Avatar billede j30 Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:40 #2
hvorfor ??
Avatar billede j30 Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:41 #3
Fra noget som hedder piratebay
Avatar billede j30 Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:42 #4
Hvad er en img fil ??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:33 #5
det er et image, en kopi af af en feks. en cd..
Hvorfor, fordi hvis jeg fortælle hvordan man laver ulovligheder, bliver jeg smidt ud af sitet.. det gider jeg ikke igen..O)
se her, der er masse gode guider..O)
http://www.piratgruppen.org/guides.php3

hopper af.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:50 #6
Avatar billede theduze Nybegynder
08. november 2005 - 08:22 #7
img filer mener jeg du kan brænde med nero burning rom. Det er samme princip som en iso-fil. som sagt ovenfor, en kopi af en cd eller dvd.