Avatar billede sebfck1 Nybegynder
20. oktober 2005 - 17:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

php memory problem

Hej,

Jeg har installeret et php system på min hjemmeside. Men det overskrider de 16MB der er i PHP memory_limit.

Er det muligt at gøre så der er mere i PHP memory_limit?
Avatar billede phhepl Nybegynder
20. oktober 2005 - 17:58 #1
i php.ini filen

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
; Resource Limits ;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

max_execution_time = 30    ; Maximum execution time of each script, in seconds
max_input_time = 60    ; Maximum amount of time each script may spend parsing request data
memory_limit = 8M      ; Maximum amount of memory a script may consume (8MB)
Avatar billede sebfck1 Nybegynder
20. oktober 2005 - 18:08 #2
Er det en fil jeg selv skal lave, ellers hvor finder jeg den?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. oktober 2005 - 18:34 #3
<?php phpinfo(); ?>

vil fortælle hvor din php.ini er henne.
Avatar billede sebfck1 Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:09 #4
Jeg kan ikke finde filen under det sted phpinfo siger den er. Jeg har også prøvet at søge under navnet men også uden resultat. Kan det ske at jeg slet ikke har den? Og kan jeg lave en php.ini selv ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. oktober 2005 - 20:16 #5
Men er det din egen server eller på et wenhotel?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. oktober 2005 - 20:17 #6
For mange n-en i webhotel ... du ved hvad jeg mener (dumme tastatur...*g*)
Avatar billede sebfck1 Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:23 #7
Det er på et webhotel, er det så overhovedet mulgit at ændre i det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. oktober 2005 - 20:26 #8
Næppe. Både phhelp og mig tænkte på at det var din egen server.
Hvilket webhotel? Det er dog ikke sandsynligt de vil.
Avatar billede sebfck1 Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:27 #9
Jeg har B-one
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. oktober 2005 - 20:43 #10
Jeg har aldrig hørt om at b-one har ændret noget for sine brugere ;)
Avatar billede sebfck1 Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:54 #11
hehe nej, fik også lige afslag på deres live chat support:) Men tak for hjælpen anyways.
Avatar billede sebfck1 Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:54 #12
Lukker