Avatar billede summer22 Nybegynder
19. oktober 2005 - 17:00 Der er 13 kommentarer

email virker ikke på trådløs netværk?

Jeg har 2 pc forbundet til et trådløs router den ene dog med kabel.
Mit problem er jeg ikke kan modtage/sende mails på den trådløse/bærbare,men sagtens gå på nettet,hvad gør jeg galt?
PS jeg kan godt sende/modtage på den stationære der er forbundet
Med kabel.
Avatar billede ierikk Nybegynder
19. oktober 2005 - 17:14 #1
har du kontoen sat rigtig op
Avatar billede serverservice Praktikant
19. oktober 2005 - 17:58 #2
prøv lige at slå windows firewall fra på din wirelees - bare for at se om det er her problemet ligger?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. oktober 2005 - 18:00 #3
kan du sende fra den bærbare, når den er forbundet med et kabel?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. oktober 2005 - 18:18 #4
Skriv evt. hvilken fejlmelding du får, det gør det lidt lettere at fejlfinde.
Avatar billede summer22 Nybegynder
19. oktober 2005 - 21:03 #5
Hej igen firewallen er slået fra,og jeg kan heller ikke sende,med kabel.
Jeg får følgende fejlmelding:
A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'Mads', Server: 'mail.kiteboard.dk', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19

og

The host 'mail.kiteboard.dk' could not be found. Please verify that you have entered the server name correctly. Account: 'Mads', Server: 'mail.kiteboard.dk', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0D
Avatar billede serverservice Praktikant
19. oktober 2005 - 21:14 #6
Din mail account er ikke sat rigtigt op på den bærbare - check lige dine oplysninger eller bedre- genopret din konto -
Avatar billede summer22 Nybegynder
19. oktober 2005 - 21:17 #7
Det har jeg gjort flere gange uden held
Avatar billede serverservice Praktikant
19. oktober 2005 - 21:30 #8
Ok - hvis din account er sat op rigtigt er her et par andre forslag fra google - nemlig at disable din emailscanner i norton eller afinstallere norton - geninstallere når det virker eller brug en anden antivirus
http://www.domainavenue.com/support_oe6_0x800ccc19.htm
http://www.mcse.ms/archive170-2004-3-525700.html
Avatar billede summer22 Nybegynder
19. oktober 2005 - 21:43 #9
he he ja norton var svaret 1000 tak for hjælpen
Avatar billede summer22 Nybegynder
19. oktober 2005 - 21:45 #10
hvad gør jeg for at give pointene
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. oktober 2005 - 07:37 #11
hvem vil du give points? Vedkommende skal smide et svar, så kan du give points ud fra det!
Avatar billede serverservice Praktikant
20. oktober 2005 - 08:40 #12
værsgo - det var vist mig denne gang ?
Avatar billede serverservice Praktikant
01. marts 2006 - 22:38 #13
husk at lukke spørgsmål - det gør du ved at markere navne på dem som du vil godkende og vælge accepter- ok?