Avatar billede petervinding Nybegynder
19. oktober 2005 - 16:28 Der er 3 kommentarer

Office 2003 Signatur problem

Normalt ville jeg oprette en signatur i Outlook 2003 således:

1. Gå op i funktioner & Indstillinger
2. Klik på Postformat
3. Klik på Vælg signaturer
4. Klik på Ny
5. Vælg et navn til signaturen.
6. Klik på Næste
7. Skriv signatureren. (Der er også mulighed for at indsætte et vcard her)
8. Tryk OK hele vejen ud for at benytte signaturen.

Men nu er problemet at når jeg når til punkt to og skal til at vælge hvilket meddelelsesformat jeg vil bruge (HTML, RTF el. ALM TEKST) så er disse felter helt grå dvs. jeg kan ikke ændre på formatet. Har jeg slået et eller andet til som er til at slå fra igen? HJÆLP!!!
Avatar billede svart Nybegynder
24. oktober 2005 - 14:36 #1
1. øh, er der hak i anvend word til reg samt RTF ?

2. Internetformat, der skal der være hak i den øverste samt der skal stå konverter til HTML format.

Hvis ikke gå til kontrolpanel/internet instl/programmer/vælg word til html editor og outlook som dit mail program

Hvis det ikke er det.... så ved jeg ikke
Avatar billede svart Nybegynder
20. november 2005 - 00:15 #2
fedt nok... godt jeg kunne hjælpe
Avatar billede petervinding Nybegynder
01. december 2005 - 08:55 #3
Hej undskyld jeg aldrig meldte tilbage. Har ikke været ved min arbejdsmail længe. Din løsning hjalp desværre ikke...