Avatar billede dyrbye Praktikant
19. oktober 2005 - 09:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

windows/regedit.exe - er det noget jeg skal være bange for?

Mit spywareprogram kommer frem for at spørge om jeg vil tillade
windows/regedit.exe

Hvad skal jeg svare?
Avatar billede boxer Nybegynder
19. oktober 2005 - 09:58 #1
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/regedit/

Ja, det tror jeg. Den må kun køre når du brug regedit - altså ændrer i reg. databasen.
Avatar billede angel82 Nybegynder
19. oktober 2005 - 09:59 #2
Det kommer an på om det er når du installere et program eller der ikke blir lavet noget på din maskine, hvis du installere et program er det fordi programmet prøver at skrive til reg basen.
Avatar billede dyrbye Praktikant
19. oktober 2005 - 10:01 #3
Jeg har ikke installeret et program i dag.
Avatar billede angel82 Nybegynder
19. oktober 2005 - 10:04 #4
Så ville jeg sige nej, for så er det noget andet som prøver at skrive til din reg base og hvis du ikke er 100% på hvad det er så sig nej, for din reg base er for vital til at man "leger" med den.
Avatar billede dyrbye Praktikant
19. oktober 2005 - 10:52 #5
Takker - smider I et svar.
Avatar billede boxer Nybegynder
19. oktober 2005 - 11:09 #6
Velbekomme :o)
Avatar billede angel82 Nybegynder
19. oktober 2005 - 11:21 #7
Skulle det være en anden gang.
Avatar billede boxer Nybegynder
19. oktober 2005 - 11:40 #8
angel82>> Din halvdel er her:
http://exp.dk/spm/657349
:o)
Avatar billede dyrbye Praktikant
19. oktober 2005 - 11:45 #9
Nu er jeg ikke så stiv i det her men får angel82 ikke points hvis han også smider et svar eller er det kun første mand?
Avatar billede angel82 Nybegynder
19. oktober 2005 - 11:52 #10
Hvis du havde givet boxer 15 point kunne du gi mig de resterendene 15 men da du ga ham de 30 som du havde udlovet så kan du ikke lave flere svar kun kommentarer.
Avatar billede dyrbye Praktikant
19. oktober 2005 - 12:06 #11
Øv - det må du meget undskylde.

Er der en box med pointstildeling når jeg accepterer svar - det har jeg ikke lagt mærke til.

Nå men det ser ud til at boxer giver dig din halvdel.
Avatar billede boxer Nybegynder
19. oktober 2005 - 12:14 #12
Jeps - angel82 har fået halvdelen :o)

Problemet var at du accepterede inden du fik svar fra os begge. Når pointene skal gives til flere, skal man markere alle navne i boksen :o)
Avatar billede dyrbye Praktikant
19. oktober 2005 - 12:21 #13
Boxer - så blev jeg meget klogere i dag.