Avatar billede ojac Nybegynder
18. oktober 2005 - 19:30 Der er 4 kommentarer

Erfaring med reseller/server hos jacobjp?

Tilbudet lyder tillokkende, er der nogen her som har erfaring med firmaet??
Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
29. august 2006 - 09:48 #1
Jeg har lejet mig ind på en reseller server hos Jacobjp.

Det er et cool koncept at kunne oprette konti så man virker som en webhost.
Det er dog ikke en dedikeret server, så det vil sige at du skal dele en server med flere.
Dette er nødvendigvis ikke en dårlig ting, men jeg har dog desværre været alt ofte ud for at serveren hænger! Den er for simpelt hen for langsom.

Hvis de ikke får rettet op på det, smutter jeg nok. Måske over til en dedikeret selvom det er dyrere. Men så vil den i det mindste være min egen!
Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
29. august 2006 - 10:26 #2
Forresten. Det hedder Jakobjp med k ;)
Avatar billede spijon Nybegynder
30. januar 2009 - 14:33 #3
Ved godt det er en gammel post men vil lige sige hold jer væk fra Jakobjp

Har haft dem i ca 4år nu der er sket meget dårligt fra deres side men nu er det toppet. Deres services via support får man ikke svar før man kontakter derer søster selvskab "yourshelter". Din server crasher ca 4 gange om ugen pga de har ddos angreb på deres servers. De lukker din server selv om du har betale regning osv osv.

En stor gang rod.

Vil ikke anbefale nogen at købe hos dem.
Avatar billede preyz Nybegynder
06. september 2009 - 20:22 #4
Kan informere om at det er blevet sådan efter Vanager GmbH har købt Yourshelter.net og Jakobjp.com i 2008. Det er som om de "glemmer" kunderne hos Jakobjp.com hhv. aldrig har fået dem rigtig migreret efter købet af virksomhederne.