Avatar billede tines Nybegynder
19. april 2001 - 10:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ICQ\' pop up side

Jeg har icq. 2000b udgaven...og hver gang jeg logger på nettet popper deres startside op...irriterende...hvordan får jeg den væk? Mvh. Tine
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
19. april 2001 - 10:03 #1
Du trykker på knappen ICQ -> preferences -> vælger miscellaneous -> show icw welcome :-)
Avatar billede matias Nybegynder
19. april 2001 - 10:16 #2
tryk >> ICQ >>preferences >> connections og så fjerne fluebenet i \"Lounce default web browser ...bla,bla\"
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
19. april 2001 - 10:17 #3
Er det din startside i din browser den er gal med? Går ud fra at du har explorer! Vælg indstillinger -> internet options -> under fanebladet generalt kan du så selv skkrive din startside...
Håber det er rigtigt (har nemlig selv en engelsk version af explorer...) :-)
Avatar billede prodic Mester
19. april 2001 - 11:09 #4
jd->Borset fra at Internet Options hedder Internetindstillinger på dansk, så er det skam rigtigt nok. :-)

Og det er JD\'s svar du skal bruge. Det løser nemlig dit problem i browseren. kombiner den med matias\'s svar, så er du godt garderet.