Avatar billede mikkel_k Nybegynder
18. oktober 2005 - 12:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyddriver til Fujitsu-Siemens Amilo M 1437 G

Hej eksperter.
Jeg har været så hjælpsom at hjælpe en kammerat til at finde en lyddriver til et realtech-kort. Jeg installerede dog lyddriveren på MIN EGEN bærbare Fujitsu-Siemens Amilo M 1437 G. Det tænkte jeg ikke yderligere over. Men her nu når jeg prøver at afspille noget lyd, sker der ingenting. heller ikke hvis jeg afinstallerer driveren. Og smart som jeg er kan jeg ikke finde de cd'er der fulgte med computeren.
Mit spørgsmål til jer, er om der kan findes ud af hvilken form for driver jeg skal hente til Fujitsu-Siemens Amilo M 1437 G, og hvor den kan findes?

MvH Mikkel_k
Avatar billede screem_brille Novice
18. oktober 2005 - 13:02 #2
http://www.fujitsu-siemens.com/support/downloads.html herfra kan andre drivere, manualer osv hentes til din bærbare.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2005 - 13:03 #3
Fujitsu-siemens.dk - service og support o.s.v. )
Avatar billede mikkel_k Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:04 #4
Har prøvet at installere den fil, men det hjælper mig ikke nogen steder. Kan stadig ikke afspille lyd. kan det passe at jeg har installeret en driver til motherboardet i stedet for til lyd?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2005 - 16:11 #5
mikkel_k> så hent den via http://www.fujitsu-siemens.com/support/downloads.html - så får du den rigtige!