Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 08:37 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

WebDesign

Hey
Jeg har i et stykke tid nu programmeret en chat, som nu lagger imod enden. Derfor skal den jo så snart åbnes.. Men mit problem er at den side jeg har lavet ikke rigtigt passer til chatten mere.. Derfor ville jeg gerne have lavet en side med html samt grafik, jeg vil selv udfylde siderne, det er bare den grundlæggende skabelon der skal designes..

Hvad koster sådan noget? Da jeg ikke har den vildeste kapital ville betaling i point også være i god jord *G*

Nogen der er friske?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
19. april 2001 - 08:39 #1
Må vi set chatten?
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 08:41 #2
Jeps men har du en mail?

Den er nemlig ikke \"åben\" endnu *G*
Avatar billede nil.dk Nybegynder
19. april 2001 - 08:43 #3
mads@nil.dk
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 08:45 #4
Så er den sendt!

Du skal kun kigge på selve chat delen, da designet på selve siden jo ikke rigtigt passer ind... Hvilket er grunden til denne forespørgelse *G*
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 08:45 #5
Jeg er med på den. Kontakt mig på staz@ofir.dk og give mig lidt mere info. Så får du en pris.

---- Staz ----
Avatar billede nil.dk Nybegynder
19. april 2001 - 08:46 #6
Hvilken stil søger du.. i stedet for den lidt rå du har nu?
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 08:49 #7
Øhm *G*

Altså jeg ville jo gerne have lidt mere af et chat design.. Men stadigvæk skal designet være fedt.. Ikke sådan et tekst design *G*

Jeg havde tænkt mig at Siden skal have en top frame og en venstre midt og højreframe.

Venstre frame skal være startmenuen og den skal åbne under menuer i højre frame, og og de links man klikker på i højreframe skal så åbne i midten.. Toppen skal være logo og sådan!
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 08:53 #8
Dårlig ide. Når man åbner noget i venstre side og skal til og hive det frem igen i venstre side, så bliver man hurtig træt af det. eg synes i stedet du skulle lave en menu der popper med når man klikker på menupunktet. Men det er mit råd.

---- Staz ----
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 08:54 #9
Hvad mener du?
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 08:56 #10
Hvis man skal skifte mellem to sider af en hjemmeside bliver man huritg træt. Jeg gøre ihvertfald. Se www.whitehat.dk/cybercrime som jeg engang lavede, er det ikke sådan du mener.

---- Staz ----
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 08:59 #11
Jo det var den opsætning *G*

Men hvordan ville du så lave det?
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 09:00 #12
Lige en oplysning hvis man vælger og betale med point får man eget rum på chatten samt link på siden!

Dette får man ikke ved betaling :)
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 09:01 #13
Med en frame som bare popper ned. Ligesom på www.tv2.dk bare den er sidelens i stedet.

---- Staz ----
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 09:03 #14
Hmm Nej så ville jeg hellere have punkterne til bare at stå i venstre side *G* Uden de popperne ned.!

Men nederst under menu punkterne skal der være plads til et login felt! :)
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 09:05 #15
Ok, jeg ser på det.

---- Staz ----
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 09:05 #16
Du har ikke afgivet en pris?
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 09:11 #17
200 dkr. Du har kun 600p så.

---- Staz ----
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 09:12 #18
Hmm Det lyder rimeligt nok.. Men jeg vil gerne se udkastet osv osv før jeg betaler noget... :)
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 09:13 #19
Selvfølig......
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 09:23 #20
Har du nogle farve ønsker ?

---- Staz ----
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 09:41 #21
Hmmm Jeg kan godt lide sådan noget hightech style, blå sort hvid grå, og sådan :)
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 10:14 #22
Jeg skal på work nu men kommer igen kl 23 i aften.. Så kigger jeg lgie forbi.. Min mail : Nucklear@skyscraper.dk der kan du også komme i kontakt med mig!\"
Avatar billede staz Nybegynder
19. april 2001 - 10:24 #23
Her er et lille forslag. Det er langt fra arbejdet færdigt og det holder ikke dine krav, men prøv nu og se på det og giv mig din mening.

http://www.pixel-studios.dk/textchat.gif

---- Staz ----
Avatar billede nucklear Nybegynder
19. april 2001 - 22:43 #24
Det ser ikke helt dumt ud!!

Glæder mig til at se den færdige udgave
Avatar billede staz Nybegynder
20. april 2001 - 10:56 #25
Her er en ny udgave.

http://www.pixel-studios.dk/textchat.gif

---- Staz ----
Avatar billede nil.dk Nybegynder
20. april 2001 - 12:07 #26
staz >> den sidste er ret flot. Men det er jo ikke mig der skal bestemme ;o)

Husk at rette statestik til statistik ;o)
Avatar billede nucklear Nybegynder
20. april 2001 - 22:46 #27
Ok den kunne jeg godt lide.. Altså selve siden.. Men ikke farverne .. DEn er trist og kedelig i farverne og der hvor der står TextChat
Kunne det ikke være lidt mere stylet skrevet??

Jeg er vil med det ude i siden! Men Afstemning og det! Det tegner godt efterhånden *G*
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
21. april 2001 - 13:11 #28
Hej...

Ang. den site staz har lavet.
Den side staz har lavet er kun et billede.
Dvs. at det du ser er KUN et billede IKKE et web-design.

Jeg udfører web-løsninger af højeste kvalitet bla. er jeg med til at opdatere/videreudvikle tv2.dk og guleroden.dk.

Hvis du er intersseret vil jeg kunne lave et udkast til dig. Hvis du kan lide det så færdiggøre jeg det.
Prisen vil være 700kr. + moms.

Har du interesse/spørgsmål så kontakt mig via e-mailen: peterh@e-mail.dk

Hilsen
Peter Hansen

Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
21. april 2001 - 13:24 #29
Jeg vil gerne opsætte det til et webdesign også.
Jeg kan gøre det for points
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
21. april 2001 - 15:15 #30
Jeg har noget færdigt.
vil du se det, så send mig en mail på gizmo@nokiaz.dk
Avatar billede nucklear Nybegynder
21. april 2001 - 16:59 #31
Statz Er du gået kold?

Avatar billede staz Nybegynder
21. april 2001 - 18:20 #32
Undskyld nucklear. Jeg har ikke været på nettet, da min computer er nede. Men den er ved og kører windows ind lige nu. Jeg skal nok ændre farverne på det sidste til noget mere space agtigt.

ipcmrntit >> Den \"site\" jeg har lavet er et layout. Til alle der ikke ved hvad det er, er det noget man laver før kunden bestemmer sig til det endelige layout. Når kunden ( nucklear ) har bestem sig laver jeg den skabelon, ikke komplet site, som nucklear har bestilt.

---- Staz ----
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
21. april 2001 - 19:33 #33
Du har ikke lavet en skabelon, men et billede der ligner det!

/Peter H
Avatar billede mystiq Nybegynder
21. april 2001 - 19:42 #34
Ok Glæder mig til at se noget nyt...

ipcmrntit> Jeg har desværre ikke råd til at give så meget for det.. Er en fattig studerende
Avatar billede nucklear Nybegynder
22. april 2001 - 19:04 #35
Hmm kontakt mig 289546 icq
hvis i vil lave siden
Avatar billede nucklear Nybegynder
22. april 2001 - 19:04 #36
Shut down plz
Avatar billede staz Nybegynder
23. april 2001 - 07:59 #37
ipcmrntit >> Jeg tror ikke du kan have lavet kids.tv2.dk. Det jeg har lavet det er et billede. Selvfølig. Jeg laver ikke 34 forskellige hjemmesider før han har bestemt sig for et layout. Et layout er et billede hvor man nemt og smertefrit kan ændre farver på g når kunden bestemmer sig laver man det i et hjemmeside program som fx. GoLive. Fat det.

---- staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
23. april 2001 - 10:24 #38
Tjek det her ud:

http://www.pixel-studios.dk/textchat.gif

---- Staz ----
Avatar billede nucklear Nybegynder
23. april 2001 - 10:48 #39
Argh nogle voldsomme farver?
Avatar billede staz Nybegynder
23. april 2001 - 12:17 #40
Det er også blevet lidt forvrænget pga. komprimeringen. Men synes du om det, skal jeg ændre farver eller skal jeg bygge vidre de et af de andre.

---- Staz ----
Avatar billede ipcmrntit Nybegynder
23. april 2001 - 16:20 #41
>>Staz<<

Ja! Ja! Så siger vi det!!

Har du måske lavet nået der er ordenligt ???
Avatar billede staz Nybegynder
23. april 2001 - 20:39 #42
Prøv og hør her ipcmrntit. Jeg vil ikke have nogle slåskamp igang og hvad jeg går og fusker med kommer ikke dig ved. Om jeg har lavet noget ordenteligt.... ?.... Det kan du spørge de folk der køber mine design om. Men jeg vil ikke til og ligge sekshunderedetuisendefirehunderedeseksogtrevide links ud bare for og prale.

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
26. april 2001 - 13:58 #43
nucklear >> Jeg synes du blev så stille. Er aftalen droppet eller hvad.

---- Staz ----