Avatar billede vvsnamnam Nybegynder
17. oktober 2005 - 18:57 Der er 1 kommentar

Hvordan er siden har opbygget/kodet?

Hvordan er siden har opbygget/kodet? siden er ikke lavet i frames men alligvel synes jeg ikke at bla. topmenuen bliver reloadet når man klikker på et menupunkt i venstre side - Jeg er selv ved at lave en til svarrende side jeg har problemer med at der ligger en tung grafik i topmenuen som jeg hente ved server side include - men load tiden bliver for lang.
Avatar billede vvsnamnam Nybegynder
17. oktober 2005 - 18:58 #1
nå ..ja det kunne vel være jeg skulle lavet et link til den side jeg mener.....
www.vvsweb.dk