Avatar billede dtn Nybegynder
17. oktober 2005 - 13:50 Der er 4 kommentarer

Synkronisere sin PocketPC med Exchange server 2003?

Hvordan sætter man det op og hvad kræves det?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
dtn
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2005 - 14:09 #1
Normalt syncronisere du med din klient (oftest med outlook) og outlook henter så sine oplysninger på serveren. Hvis din Outlook kører via IMAP (det kaldes via exchange server i modsætning til via pop3 og smtp) so vil outlook kunne syncronisere med serveren.

Du skal have fat i noget software der kan synce med outlook eller den mail klient du bruger. F.eks. har microsoft lavet noget de kalder ActiveSync der kan bruges til outlook. Det virker nogenlunde, men er ikke problemfrit. Sørg for at hente nyeste version da de ælder versioner klart har fejl
Avatar billede dtn Nybegynder
17. oktober 2005 - 15:05 #2
Ja, jeg bruger Outlook som kører op mod en Exchange 2003 server og sync min PDA med Outlook. Men jeg vil yderligere have den til at sync direkte mod min Exchange uden og skal til at starte pc & Outlook op. Jeg vil vide noget omkring, hvordan  man sætter sin Exchange & PDA op til dette? Hvilken port man skal f.eks. åbnes ind til Exchange. I PDA under Activesync > Server > "Sync with this server" kan man defineres noget der.
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 11:14 #3
Avatar billede jens_bach Nybegynder
01. november 2005 - 21:06 #4
hvorfor lukker du ikke dine spørsmål