Avatar billede kris13 Nybegynder
16. oktober 2005 - 19:33 Der er 8 kommentarer

Sikkerheds-aktivering

Hey

Når jeg går ind under trådløse netværk på min bærbare computere så er der 3 netværk jeg kan vælge mellem;

Mit eget UDEN sikkerheds-aktivering
og 2 andre MED sikkerheds-aktivering tilhørende andre personer.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan JEG får installeret min sikkerheds-aktivering?

På forhånd tak.
Avatar billede kenp Novice
16. oktober 2005 - 19:34 #1
Det gør du inden i din router/accesspoint.
Avatar billede kris13 Nybegynder
17. oktober 2005 - 13:57 #2
Ja, men hvordan???
Avatar billede kenp Novice
17. oktober 2005 - 14:06 #3
du har jo ikke synderligt beskrevet noget..

Så hvordan må du læse i din manual.
Avatar billede kris13 Nybegynder
17. oktober 2005 - 21:55 #4
Hvordan kommer jeg IND i min router? Jeg aner ikke hvordan jeg skal aktivere min sikkerheds-aktivering...
Avatar billede kenp Novice
17. oktober 2005 - 22:49 #5
har du ikke overvejet at komme med flere oplysninger...

for denne gang er svaret LÆS MANUALEN du får ikke andet svar før du kommer med flere oplysninger.
Avatar billede kris13 Nybegynder
18. oktober 2005 - 01:30 #6
Hvilke oplysninger skal du bruge? Min router er en trådløs fra Cybercity...
Avatar billede kenp Novice
18. oktober 2005 - 08:27 #7
ja og hvilken model? men ved at du kan finde manualen på www.cybercity.dk
Avatar billede kris13 Nybegynder
21. oktober 2005 - 01:02 #8
På Cybercity kan man få en manual til hvordan man nstallerer en MAC-filtrering mv., men ikke hvordan man installerer sikkerheds-aktivieringen...