Avatar billede kom Nybegynder
18. april 2001 - 22:07 Der er 6 kommentarer

oe ved 24

er der nogle her som kan fortælle hvad oe ved 24 x : b ff 8976b. betyder det kommer når mine børn spiller timon og pumba, ved deltaforce sker der ikke noget det kører,
Avatar billede webmasterdk Praktikant
18. april 2001 - 22:13 #1
øhhhh, fejl meddelse???
hvis ja, så mener jeg det er din explorer der styrter af!
Avatar billede zhark Nybegynder
19. april 2001 - 01:06 #2
Hvis \"timon og pumpa\" er et program der er installeret, så uninstall og geninstall programmet! Kører du det fra en CD er der nok en fejl i programmet. Der meldes jo fejl i (hukommelsesområde) hvor nogle data altså er forkerte!! Skrives der ikke samtidig: Hvis fejlen forsætter - kontakt...?
Avatar billede kom Nybegynder
19. april 2001 - 05:19 #3
jo der kommer den medelse om at man skal kontakte sin forhandler, det er fra en cd jeg har prøvet at uninstall og install men den er der igen, der er også det når jeg slukker for computeren kommer der ikke mere at nu kan du slukke maskinen
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
19. april 2001 - 13:22 #4
Geninstaller din explorer, eller opdater via windowsupdate.

Ellers er Format c: altid en ret så skudsikker løsning på de ting! :))

/JB
Avatar billede kom Nybegynder
19. april 2001 - 21:09 #5
JB har det også noget med at den ikke lukker ned, med nu kan du lukke windows,
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:43 #6
Lukketid -

/victor-1