Avatar billede okay Nybegynder
18. april 2001 - 22:05 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

hjemmeside

hvilken side synes du er bedre ???

http://www.web-zone.dk/ringetoner/eindex.asp

eller

http://www.web-zone.dk/ringetoner/index.asp

håber du kan se forskellen, men der er ik ret meget mellem dem untagen at på billedet index.asp er der nogen gif billeder ovenfor værre menu, og i eindex.asp er der tekst istedet for en gif billed, hvilken en synes du bedst jeg skal vælge :)
Avatar billede okay Nybegynder
18. april 2001 - 22:07 #1
også kan i give jeres menning om siden i denne spm så får du flere point :)

http://www.eksperten.dk/spm/63627 o
Avatar billede nute Nybegynder
18. april 2001 - 22:07 #2
UHA !!! dropp bakgrunnsbildet .... :-|
Avatar billede tunoxw Nybegynder
18. april 2001 - 22:08 #3
begge to er lige gode! Du kunne jo hvis man brugte dansk sprog at man kom ind på denne danske og vist ikke den anden!
Avatar billede okay Nybegynder
18. april 2001 - 22:11 #4
tunoxw...hvad mener du med det ??
Avatar billede okay Nybegynder
18. april 2001 - 22:13 #5
med det her \"Du kunne jo hvis man brugte dansk sprog at man kom ind på denne danske og vist ikke den anden! \"
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 22:38 #6
Hmm kommer der alcatel ringe toner?
der er ikke nogle sider andre end alcatel.com som har dem!
Avatar billede kaese Nybegynder
19. april 2001 - 00:16 #7
okay>
tror at det som Tunoxw mente var, at du skulle få siden til automatisk at tjekke hvilket sprog brugeren havde.. Så hvis det var en fra udlandet der kom ind på siden, så hoppede den automatisk over på den engelske version af siden.. you know, så man slap for at skulle klikke hele én gang :)
Avatar billede zteven Nybegynder
19. april 2001 - 02:36 #8
Det hele starter med at man ser en baggrund... og så tænker man \"kender han overhovedet noget til design... Den baggrund er smagsløs for at sige det pænt.\" Bør fjernes omgående eller laves meget lysere... endog usynlig.

Loadtiden er for langtsom... først ti sekunder til at hente baggrunden... derefter 30 sekunder om at hente resten af siden...

\"Der er jo nogen (som mig) der er bag en modem forbindelse fordi TeleDanmark ikke kan levere ADSL.

Mit forslag ville være at bruge Uleads \"Fabelagtige\" SmartSaver fra www.ulead.com.
Denne kan komprimere billeder, gif og jpg, ned til ofter under halv størrelse uden at miste sin kvalitet.

---- Sprogbrug ----

Jeg synes at man automatisk burde komme ind på den danske version. Ingen tvivl at der også burde være en engelsk... Men den kan eventuelt ligge på en knap, tydeligt, i menuen.

Og med hensyn til det engels der benyttes på den engelske del af siden... fnys...

For min sindsros skyld bør du lige rette de mest i øjen faldende;

Tyrkish (TURKISH) Tones
We have at the moment 148 Ringtones in the databasen (DATABASE).
[Tilføj (ADD) ringetone (TONE)]

---- Koden ----

Med hensyn til koden mangler du at indlede med en DOCTYPE; <!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//IETF//DTD HTML//EN\"> el. lignende.

Dernæst mangler du metatags; Se www.metamaten.dk

---- Det grafiske arbejde ----

Er meget fint. Banneret er vildt flot... dog er \"hjem\", \"sms\" osv. meget ulæselig.

Banneret virker også meget fladtrykt. Eller er det kun hos mig?

Pilene i menuen står også forlangt oppe... Skal jeg emaile dig et screenshot? hvis du ikke selv kan se det.

Og så er der et billede (counter) under menuen som ikke bliver loaded... linket virker vist ikke.

---- Farverne ----

Farverne er gode. Årets farver bliver vist gul, orange og blå. Dog synes jeg ikke synderlig om den stærke blå farve der bruges i f.eks. Database punktet i midten af siden.

---- Samlet ----

Dette er baseret på at baggrunden bliver fjernet:

9@13
Gode farver der passer sammen. Et utroligt flot og originalt banner. Spændende indhold. Mulighed for stor fremtid... også på andre punkter end mobilringetoner (domænet tænkes der på her).

Ialt et godt stykke arbejde, men set før (dog ikke baggrunden, som heldigvis er yderst original)

Zteven
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. april 2001 - 12:08 #9
hvad med lægge dem begge på nettet og så læse i navigator.userLanguage
hvilken side der skal vises når folk ankommer til jeres websted.

Der skal så også være mulighed for at skifte sprog hvis automatikken vælger galt.

mvh JakobA
Avatar billede okay Nybegynder
19. april 2001 - 17:28 #10
zteven  >>>> MEGET TAK FOR DIN KOMMETARE :)

Jakoba...tak for hjælpen...

zteven >> nu når jeg har taget bg billedet, så synes jeg ik den er pæn...

har du ik nogen idere hvad jeg skal lægge istedet for :)

og det med screen shots...det vil jeg meget gerne have en eks :)
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
19. april 2001 - 17:39 #11
enig [okay]! Hvis baggrunden bare er hvid, så mister siden noget!
Avatar billede zteven Nybegynder
20. april 2001 - 00:00 #12
Med hensyn til baggrunden... prøv noget ensfarvet (prøv blåt) med nogle mørke striber. Det tror jeg ville være pænt.

Hvis jeg skal emaile screeshots ville jeg gerne låne din email adresse
Avatar billede okay Nybegynder
20. april 2001 - 16:08 #13
jamal@web-zone.dk :) tak for hjælpen
Avatar billede tjaz Nybegynder
21. april 2001 - 16:33 #14
Hej!

Jeg har ikke så meget at sige andet end:

1. det er for kompakt!
2. FJERN DEN BAGGRUND FRA SITET... DEN ER GRIM! (sorry)
3. Prøv nogle andre farver i din tabel (i stedet for den orange).

MVH

TjaZ