Avatar billede eco2001 Nybegynder
14. oktober 2005 - 22:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 PC på et trådløst netværk

Hej Alle,

Jeg har en PC og en Bærbar. De er begge koblet på en trådløs router, og finder den begge. Men den bærbare kan ikke gå på nettet, med mindre den stationære er slukket - hvad gør jeg?

Forbindelse er ADSL hos TDC. Der er betalt for 2 IP-adresser.

På forhånd tak
Avatar billede jimse Nybegynder
14. oktober 2005 - 23:29 #1
Det lyder umiddelbart som om der er noget galt fra TDC's side. Jeg ville lige give dem et ring og høre om alt er som det skal være.
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2005 - 00:30 #2
ja. som jimse skriver burde det være hos TDC fejlen er hvis du er sikker på at i har 2 ip adresser.

Og begge pcér er sat op til at hente automatisk ip.
Avatar billede eco2001 Nybegynder
24. maj 2006 - 20:11 #3
Lukket
Avatar billede jimse Nybegynder
25. maj 2006 - 23:45 #4
Det er udmærket at få lukket gamle spørgsmål, men hvad var løsningen?