Avatar billede manse999 Nybegynder
14. oktober 2005 - 13:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.nyhedsoverblikket.dk

hej med jer.
Jeg har tidligere fået vurderet min side www.nyhedsoverblikket.dk her på x-perten. Nu har jeg lavet om på siden, og efterspørger en ny vurdering.
Jeg vil lige sige, at siden skal finpudses, og den ikke er helt færdig endnu. Men jeg vil gerne have nogle input. Al konstruktivt kritik modtages !
M.v.h.
Carsten
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2005 - 13:10 #1
Den skal vist finpudses med en borhammer eller en mukkert. Siden ser forfærdelig ud i Mozilla FireFox, har dog ikke tjekket den i IE.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. oktober 2005 - 13:11 #2
Prøv at kigge på i Firefox, som flere og flere trods alt bruger.

Generelt syndes jeg den er for mørk og kedelig.
Avatar billede manse999 Nybegynder
14. oktober 2005 - 13:41 #3
Jeg kan godt se at den er gal i firefox (og det var jeg også klar over). Det er noget af det jeg bøvler med i øjeblikket.
Men ud over det. Kan jeg få nogle flere kommentarer på designet.
Avatar billede megahof Nybegynder
14. oktober 2005 - 13:43 #4
Synes der rigtig mange læker detaljer.. F.eks. fading når man går tilbage til dit site, netradionen, de mange nyhedsoversigter fra populære sites, newz, it.. osv osv..

Vil dog give tidligere kommentarer ret, du skal have lidt lækkert design krænget ned over siden!!! Lidt runde hjørner og lidt mere lys... f.eks. www.nyheder.dk / www.dr.dk (deres nye site er ihvertfald lyst)..

God vind med det, ideen er kanon
Avatar billede donfunk Nybegynder
14. oktober 2005 - 13:44 #5
virker fint i IE. Potato tomato ... Stim , jeg syntes det er rart ikke at skulle få en hvid projektor i skallen hvergang jeg åbner en side. Manse , Jeg kører 1600x1200 og havde det ikke været fordi webmaster står i lyseblåt havde jeg ikke set kontakt.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
15. oktober 2005 - 19:14 #6
Sikkert fin, hvis den er til eget startside-brug.. og det er det. Ikke for at virke sur og led, men det er en "om'er", som Kirsten Lehfeldtsten siger på tv..
Avatar billede manse999 Nybegynder
15. oktober 2005 - 23:01 #7
Det er heller ikke for at virke sur eller led over for dit indlæg, for jeg er glad for alle indlæg. Men dit indlæg må jeg sige også er "en om´er".
Kan du ikke komme med noget konstruktivt i form af hvad der kan gøres bedre ved min side, når du skriver din "om´er".
Tak for alle indlæg indtil nu !
Avatar billede apj Nybegynder
17. oktober 2005 - 06:23 #8
Den er helt umuligt at se her. Jeg bruger Opera og det er sikkert derfor. Du burde faa lavet saa den kan ses i Opera, som i oejeblikket er den bedste browser imo. (med Firefox paa 2 plads).