Avatar billede delin Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:39 Der er 3 kommentarer

Computer crash ved spil

Hej alle.

Jeg sidder med et lille problem. Hvert gang jeg spiller et spil går der maks 30 min. før min computer crasher og genstarter. Det er nu sket med battle for middle-earth samt Knights of the old republic. Det er svært at sige hvad der går galt--- pludselig genstartet computeren bare midt i det hele.

Her er mine specs (hvis det har relevans)

1024 mb ram
3.4 GHZ AMD athlon
Nvidia Ge-Force 6600 256 MB ram

lidt sparsomt med info... men håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede darth-domino Nybegynder
14. oktober 2005 - 10:47 #1
Det kan nemt være varmen på dit grafikkort, eller din CPU der er ivejen...

Har du evt mulighed for at prøve bare at lade din computer stå, og se om den osse går ned der? Du kunne evt sætte den til at åbne og lukker nogen prgrammer, af spille lidt musik og film...

Ellers vil jeg tro det kan være din nVidia Driver du skulle prøve at opdater...
Avatar billede delin Nybegynder
14. oktober 2005 - 14:25 #2
den har aldrig crashet udenfor spil... selvom jeg har brugt den. Jeg prøver at opdaterer og vender selvfølgelig tilbage :-)
Avatar billede delin Nybegynder
14. oktober 2005 - 15:04 #3
hmmm nu har jeg kigget lidt rundt omkring... men jeg er meget i tvivl om hvilke drivere jeg skal bruge til mit grafikkort... nogen eksperter på området? :-D