Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 17:42 Der er 8 kommentarer

Bedste fiske-spil

min farfar vil gerne have et fiske spil, jeg ved de findes...men hvad hedder de? jeg ved at der skal være så mange forskellige typer fisk som overhoved mulig. har engang hørt om noget der hedder \"Deep Sea Challenge\" men kan ikke finde det nogen stedet =)
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 17:48 #1
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 17:49 #2
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
18. april 2001 - 18:47 #3
kan ikke finde nogen demo af nogen af de fiskespil du har fundet der. =) skal bruge en demo
Avatar billede prodic Mester
18. april 2001 - 18:51 #4
Det står der sku da ikke noget om I dit spørgsmål. Det er trods alt ikke ALLE spil, man kan finde en demo af på nettet.
Avatar billede zhark Nybegynder
18. april 2001 - 18:58 #5
Avatar billede staalmanden Nybegynder
18. april 2001 - 19:06 #6
Avatar billede lassebm Nybegynder
19. april 2001 - 08:23 #7
har et der hedder Trophy Bass 2. (IKKE 3D) Det er ganske udemærket. Har ikke rigtig spillet 3D Versionen så meget. Og det kan du garanteret finde til nogle billige penge, da det har et par år på bagen! =)

se evt. www.spilpriser.dk
Avatar billede jettjackson Nybegynder
20. april 2001 - 17:47 #8
Prøv dette spil.....
http://www.fortunecity.com/marina/customhouse/206/scaryfis.htm

ET herligt lige til og underholdende fiskespil.