Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
12. oktober 2005 - 18:36 Der er 2 kommentarer

Køb af Bærbar

Jeg har lige fået et brev ind af døren fra min kommune om, at de gerne vil bevilge mig en bærbar computer til min uddanelse (er Revilident). De skriver at jeg selv skal komme med et tilbud på en bærbar computer, som så vil blive vuderet af deres IT-folk.

Det jeg så gerne vil høre om her, var om i havde nogle realistiske ideer til et tilbud jeg kunne forslå dem.

Det som jeg skal bruge den til på skolen er:

Notater, regneprogrammer og sådan noget. Men jeg skal også bruge den Meget til mediekundskab, og deri er der både video/billede/lyd redigering (Nogle gange lidt 3ds max)

De har ikke sagt et beløb jeg skal holde mig inden for, men at jeg skulle finde en der kunne klarer dette fint.

Ting som jeg selv gerne kunne tænkte mig til dette er:

En skærm hvor det ikke ændre farve fra siderne, har set nogle der er helt blanke, og ser virkelig hammer godt ud.
Et ordentligt grafikkort som skal kan trække lidt 3d modelering da jeg nogle gange blir sat til at skal lave ting og sager til dem på skolen, og som også skal kunne yde noget ved video redigering.
Og så er der kun det tilbage at der Skal være trådløst net i den, og dette er et must.

Håber i kan hjælpe.
Jeg udlover mange point til dette, men er også i håb om at i kan komme med nogle helt specifike forslag / tilbud.

Mvh Ruben
Avatar billede rubberpaw-migigen Nybegynder
12. oktober 2005 - 18:37 #1
Det skal lige siges at det er en HHx uddanelse jeg er ved at tage, og er på 2. år nu. Går på skive handelsskole
Avatar billede jokkejensen Novice
12. oktober 2005 - 18:49 #2
her er guf.. til 12.000 .. det burde de kunne strække sig til.. det er 6000 om året..

http://www.zepto.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=MNCbqBjBZMNVl