Avatar billede kspr Nybegynder
12. oktober 2005 - 13:53 Der er 6 kommentarer

Søger koder

Jeg søger en koder til en idé jeg har til et site. Jeg kan ikke fortælle så meget om det desværre, men det er ikke et vanvittigt opfattende site. Kodede det selv mere eller mindre i asp på forholdsvis kort tid, men var så uheldig at min harddisk brændte af og næsten alt var væk.

Du vil naturligvis blive aflønnet på den ene eller anden den anden måde og planen er at der skal oprettes et I/S som står bag sitet, hvori du som koder, evt. kan indtræde som partner. Den alternative løsning er en aflønning i kroner og ører, men det andet vil klart være at foretrække.

Vi er to i "firmaet" pt., begge 3. Års Handelsskole-studerende, på hhv. en handelsskole i Midtjylland og Nordsjælland.
Avatar billede kspr Nybegynder
12. oktober 2005 - 13:54 #1
Ved interesse kan jeg kontaktes på mail, ks@msmedia.dk - skriv lidt om hvad du tidligere har kodet, alder/bopæl samt forventet maksimal arbejdstid pr. uge.

Der er desuden tilknyttet en grafiker på sitet.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2005 - 13:56 #2
Vil da gerne høre mere om opgaven og hvad det er I skal have lavet.

osj (ad) device.dk
Avatar billede kspr Nybegynder
12. oktober 2005 - 14:10 #3
Spacemaninc: Nu kan jeg se på din profil at du er multimediedesigner, og vi søger en koder. :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2005 - 14:16 #4
Det er korrekt uddannet multimediedeisgner, men derfor kunne det jo godt være jeg kunne kode!!
Avatar billede kspr Nybegynder
12. oktober 2005 - 14:22 #5
Det kan jeg selvfølgelig ikke udelukke, omend jeg finder det en smule besynderligt at du ikke har nævnt det på din hjemmeside eller i dit CV.

Men såfremt dette rent faktisk er tilfældet, så synes jeg at du skal gøre som jeg skrev i den første kommentar; smid en mail med hvad du tidligere har lavet, alder/bopæl samt forventet maksimal arbejds/kodetid pr. uge.
Avatar billede stigdk Nybegynder
09. november 2005 - 21:38 #6
HVilken alder er min. og hvilke krav stiller i?

Kode tid og timeløn hvis den er der.