Avatar billede fcjensendk Nybegynder
12. oktober 2005 - 13:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

asynkron netværkts programmering

Er der en, der har nogle eksemper på hvordan man laver asynkron netværkts programmering i VB.NET?

Jeg vil nemlig gerne have en server, som kan modtage data fra nogle klienter over samme port.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. oktober 2005 - 13:22 #1
er det ikke bare en TcpListener, Accept, start en selvstændig tråd med den TcpClient
som returneres fra Accept ?
Avatar billede fcjensendk Nybegynder
12. oktober 2005 - 13:29 #2
hmm sikkert hehe.. Har du ikke et stykke kode? Ved ikke helt hvordan jeg skal sætte min tcpListener til accept og hvordan jeg starter nye tråde
Avatar billede arne_v Ekspert
12. oktober 2005 - 13:33 #3
http://www.eksperten.dk/artikler/515

den handler egentligt om noget andet men koden i "VB.NET server" blokken
gør det du spørger om
Avatar billede fcjensendk Nybegynder
12. oktober 2005 - 13:35 #4
Mange tak jeg kigger lige på det
Avatar billede fcjensendk Nybegynder
12. oktober 2005 - 13:53 #5
Mange tak det var lige det jeg manglede..

Send et svar så får du point
Avatar billede arne_v Ekspert
12. oktober 2005 - 13:55 #6
svar