Avatar billede secusr Nybegynder
12. oktober 2005 - 12:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netkort i bærbar

Jeg har en IBM R51 med Ubuntu installeret.

Er der en mulighed for at jeg kan finde ud af helt præcist hvad for et netkort det er der sidder i den? For vil gerne finde ud af om det er mig der gør noget galt eller om det bare ikke understøtter WPA, for det burde så ny en maskine vel gøre?...
Avatar billede secusr Nybegynder
12. oktober 2005 - 12:41 #1
Tror jeg har løst problemet med pakken: wpasupplicant
Avatar billede secusr Nybegynder
12. oktober 2005 - 14:54 #2
Der var jeg lidt for hurtig. Nogen der ved hvad man skal skrive i wpa_supplicant.conf filen?

Har kigget lidt på nettet men kan ikke finde ud af det. Jeg kører WPA-PSK med SSID brodcast slået fra.
Avatar billede secusr Nybegynder
25. december 2005 - 22:43 #3
lukker