Avatar billede pouldc Nybegynder
12. oktober 2005 - 11:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Købe mailinglist?!

Hej,
Vi har i lang tid benyttet os af den gratis Hotlist som lavasoft tilbyder (v. 1) men er nu trætte af dens begrænsninger og ustabile drift.

Er der nogle anbefalinger til et godt system?
Vi er villige til at betale, men har ikke råd til de 179,- pr mnd som lavasoft forlanger for deres nye system.

Håber nogen kan hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2005 - 11:49 #1
Jeg har ikke lige kigget på hvad de koster, men de her kunne måske bruges:

http://www.mailinglist.dk/v2/
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2005 - 11:50 #2
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
12. oktober 2005 - 12:38 #3
e-informatik.dk har jeg benyttet i 1 1/2 år og været yderst meget tilfreds....
Avatar billede pouldc Nybegynder
12. oktober 2005 - 12:44 #4
Spacemaninc> er det noget du har erfaring med? hvade godt set det, men vil gerne sikre mig at det er et system som folk er tilfredse med.

Eric> er også wannafind bruger(hosting) og godt tilfreds med dem, men kan fortså at det koster 149,- som igen er i overkanten.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
12. oktober 2005 - 12:50 #5
jeg er selv igang med at afprøve www.mailinglist.dk på vind-poker-penge.dk men der går et stykke tid før jeg skal udsende nogle nyhedsbreve.... Jeg prøvede dem for 1 1/2 år siden, hvilket nærmest var katastrofalt, men de har lavet så mange nye tiltag, og man kan fornemme der er liv bag sitet.... så jeg tror da på dem
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2005 - 12:51 #6
Nej personligt har jeg ikke erfaring, har kun hørt om dem, men kun godt.

Ellers kan du jo prøve demoen og se om det er fint og om det virker og ellers kontakte dem for at få referencer og udyalelser evt.