Avatar billede hanne46 Nybegynder
12. oktober 2005 - 06:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

rensning af emails

hvordan kan jeg rense mine emails for 1000 addresser for jeg vidresender dem, (gratis) jeg har downloaded email- stripper men det virker ikke.
Avatar billede supertekst Ekspert
12. oktober 2005 - 08:52 #1
Hvad er det præcist du vil have slettet? - kender ikke email-stripper
Avatar billede hanne46 Nybegynder
12. oktober 2005 - 09:29 #2
nar nogen sender mig en email som de ogsa har sendt til andre , er der mange addresser pa , hvordan kan jeg vidresende den email uden at modtageren kan se hvem der har sendt den til mig
hanne
Avatar billede leif Seniormester
12. oktober 2005 - 09:31 #3
Når du trykker videresend kommer der en ny mail op med mailen ? Der kan du jo vælge at slette de oplysninger som den nye modtager ikke skal se.
Avatar billede hanne46 Nybegynder
12. oktober 2005 - 13:34 #4
jeg tror vi har misforstaet hinanden men tak for hjalpen alligevel
Avatar billede hanne46 Nybegynder
12. oktober 2005 - 13:37 #5
hvordan giver jeg mine 200 point til leif
Avatar billede leif Seniormester
12. oktober 2005 - 13:38 #6
Hvis du tror vi misforstår hinanden, så prøv at forklar det anderledes ?
Avatar billede leif Seniormester
12. oktober 2005 - 13:42 #7
Da du har svaret selv og accepteret det svar. Kan du ikke give mig point.
Avatar billede hanne46 Nybegynder
12. oktober 2005 - 13:45 #8
kan jeg ikke ombestemme mig , jeg er en gammel bedstemor og ikke sa god til det her,
Avatar billede leif Seniormester
12. oktober 2005 - 13:47 #9
Desværre, kan man ikke trække en acceptering tilbage, men du kunne oprette et nyt og henvise til dette og bede mig om at ligge et svar. Men da vil tilsyneladende snakker forbi hinanden skal det ikke gøres !