Avatar billede 2mmy Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:42 Der er 1 kommentar

kazaa spørgsmål

Hej

Ved ikke om det er mig, men skal man gøre noget specielt for at man kan få folk til at downloade med max hastighed fra ens pc, synes altid når de prøver at downloade fra mig så starter de på 30mb/s men falder lynhurtig til ingenting og ender på 0 kb/s, skal der åbnes nogle speciele porte eller hvad skal der gøres for at de kan udnytte min fulde upload forbindelse?

Sidder i esbjerg på Esbjergs speciele esenet

På forhånd tak.
Avatar billede 2mmy Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:43 #1
så på den måde bliver næsten ingen filer færdig downloadet fra min pc.