Avatar billede durany Nybegynder
11. oktober 2005 - 00:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kun domæne

Hej!..

hvis man kun vil have et domæne og man selv har et webhotel.. kan man det?..

jeg har et domæne og 500 mb hos surftown..

nu vil jeg have mit et mere domæne.. (dvs 2 hjemmeside med et webhotel)

er det muligt?.. eller kan jeg få det andre steder eller hvordan.. hjælp mig

tak på forhånd!
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
11. oktober 2005 - 00:08 #1
Som kunde hos surftown kan du logge ind i dit kontrolpanel og bestille et ekstra domæne.
https://www.surftown.dk/account/mylogin.asp
Avatar billede nijel Nybegynder
11. oktober 2005 - 01:12 #2
Du kan også købe domænet for et engangsbeløb ca. 100,- på noget der hedder gratisdns.dk Så er det muligt at redirecte siden til din egen side, hvis det er det du ønsker :)
Avatar billede Aliriza Nybegynder
25. oktober 2005 - 02:36 #3
Jeg synes bedst om www.concor.dk og www.scannet.dk men jeg er ikke sikker på at du kan have 2 sites hos scannet men det er muligt hos concor som jeg selv bruger.
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
25. november 2005 - 14:42 #4
Har du fundet ud af noget?
Avatar billede durany Nybegynder
03. april 2006 - 19:34 #5
ja har fået et ekstra domæne til næsten samme pris som et inkl webhotel.. total skod!..surftown stinker lige til det der..
Avatar billede durany Nybegynder
11. oktober 2006 - 13:37 #6
fandt på noget selv..