Avatar billede kodak Mester
10. oktober 2005 - 22:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flash Spil CS - BF - BF2 - UT2004 - Warcraft

Jeg søger nogle Flash spil i der ligner Counter Strike - Battelfileds - UT2004 - Warcraft.
Det skal næsten være nogle man skal kunne erstatte med spilne, skal bruge den hutdigt.
Er her nogle der er friske??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. oktober 2005 - 23:28 #1
Måske du skulle tjekke ud hvad flash egenligt er for en teknologi først for det bliver vidst ikke lige sårn at få lavet.
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. oktober 2005 - 05:38 #2
Nej Flash er et vektor animations program, primært lavet til at producere grafiske elementer til internetet, de seneste versioner af flash (MX og F8) har en godt udbygget script-del som gør server kommunikation og håndtering af video nemt og håndterbart. Flash spil er begrænsede af det forholdsvist simple sprog AS2.

En mer velegnet program tilspiludvikling er Director (også fra macromedia)

men ingen af programmerne udviklingsplatform kommer i nærheden af de spil som du nævner. De er kodet af de ypperligste programmøre i de absolut sværetse kode-sprog
c - c+ c# med videre. Et spil af den type du nævner tager typisk 6mdr- 2 år at producere, der sidder sandsynligvis 20-40 dygige programmøre i døgndrift og et ligende antal designere, animatore, og så videre. Budegttet ligger typisk langt over hvad en almindelig dansk spillefilm koster (20mill. + ) og opefter.

der findes i dnmark kun en håndfuld eller 2 udviklere som er på det niveau som titlerne indikerer.
Avatar billede kodak Mester
11. oktober 2005 - 15:25 #3
Jeg siger ikke at jeg skal have det lave jeg skal have en masse Counter Strike - Battelfileds - UT2004 - Warcraft. ligendene spil ind på min server. jeg siker ikke at de skal laves det er bare for fun.
Avatar billede pyroman Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:30 #4
mobius6 -> tror det kan være ligemeget at forklare den person det der - spild af krudt - hvis du ser de andre af hans spørgsmål så er han ikke lige inde i den virkelige verden...

mester kodak -> du spilder vores tid... Det er i orden at stille spørgsmål, men selv en 5-årig knægt må have lidt realitetssans!
Avatar billede alexander_j Nybegynder
11. oktober 2005 - 18:14 #5
Avatar billede kodak Mester
11. oktober 2005 - 18:19 #6
Det kunne være at der var nogen her inde der kunne anbefale et spil der mminder om de spil. Jeg har ikke sagt at det skulle være Counter Strike tro kopi lavet om til flash.
Jeg har tidligere fundet nogle men de lignede landt fra langt fra det var nogle sændstiksmænd der havde CS Sound
Avatar billede alexander_j Nybegynder
11. oktober 2005 - 18:56 #7
Avatar billede alexander_j Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:08 #8
Hmm det andet var vist ikke et spil, men bare en film!

http://www.stickpage.com/xiao4play.html <- det her er ret godt synes jeg - men counter strike kan man vist ikke kalde det :-D men sjovt er det!
Avatar billede kodak Mester
28. oktober 2006 - 10:49 #9
hmm.
Not what i need.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
28. oktober 2006 - 11:38 #10
Gad vide hvad det oprindelige spørgsmål egentlig var? Jeg tror det var: 'Er der nogen der er friske?' - og den del har vi da besvaret - har vi ikke?