Avatar billede funkyloonie Nybegynder
10. oktober 2005 - 22:11 Der er 5 kommentarer

TV Tuner

Hej eksperter

Jeg har lidt spørgsmål tv tunere. Jeg har lige købt et kort og synes den lacker lidt. Okay jeg kan sætte den til at være "lidt bagud" og så er der ingen problemer. Problemet er det at den sluger næsten alt processortiden. Her har jeg hørt at det vil være godt at købe et kort med processor, men jeg kan ikke rigtigt se mig ud af det på de kort jeg har set på... Har kigget på edbpriser.dk, men synes ikke at kunen se forskel på kortene... Hvad er Jeres råd og erfaringer med tv kort ? og har I noget software som kan anbefales til tv kort da jeg synes det medfølgende er meget ringe?
Avatar billede off-line Nybegynder
10. oktober 2005 - 22:44 #1
Hvad er det for et TV tuner kort du har købt? WinFast - Pinnacle, eller ????
Avatar billede funkyloonie Nybegynder
10. oktober 2005 - 22:45 #2
ASUS My Cinema P7131 Dual
Avatar billede off-line Nybegynder
10. oktober 2005 - 23:02 #3
Avatar billede funkyloonie Nybegynder
11. oktober 2005 - 08:43 #4
Jeg har desværre ikke haft så god en oplevelse med kortet. Jeg må prøe at se lidt på min opsætning.
Avatar billede funkyloonie Nybegynder
24. oktober 2005 - 18:59 #5
luk