Avatar billede listetyven Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:15 Der er 3 kommentarer

brug .swf filer som screensaver

jeg har hørt at man kan bruge .swf filer som screensaver i windows.
jeg antager at der skal et program til det, og hvor kan jeg få fat i det?
jeg laver nemlig en del flash-programmering selv, så det kunne da være lidt hyggeligt, at bruge det til pauseskærm :)!

På forhånd, Tak!!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
10. oktober 2005 - 14:47 #1
Avatar billede kochen Nybegynder
10. oktober 2005 - 19:31 #2
Der findes mange gode....
Screenweaver er et tidligere købe program, som nu er åbensource, du ka downloade det her.
http://osflash.org/screenweaver

Ellers kan jeg anbefale zinc
http://www.multidmedia.com/software/zinc/

Et mega prof. program som vi bruger meget i vores firma, det koster dog lidt men kan vidst også hente i en trial.
Avatar billede listetyven Nybegynder
12. oktober 2005 - 17:17 #3
har fået begge programmer( af dem der var gratis) til at virker !!! :)
takker, takker...