Avatar billede broodwar Nybegynder
09. oktober 2005 - 23:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lexmark Optra R+ printer larmer hvert 30. min

Jeg har købt en Lexmark Optra R+ printer billigt på en QXL-auktion, og er egentlig meget glad for den. Normalt plejer jeg at slukke den efter brug, men vil fremover gerne have den til at stå tændt konstant - det har den endnu heller ikke brokket sig over, men den kører med rullerne (eller hvad det er) en gang hver 30. min.... ligesom for at holde sig varm.

Hvordan kan det deaktiveres?
Avatar billede screem_brille Novice
09. oktober 2005 - 23:38 #1
mener du kan sætte den i powermode via menuen (er ikke helt sikker, har 2 lexmark printere, den ene er den samme som dig, men kan ikke huske om det er den eller den anden der kan)
Avatar billede smikkel Nybegynder
10. oktober 2005 - 07:15 #2
Jeg har osse lexmark printer den gør det samme, for at dine varme ruller ikke skal blive flade af varmen, så derfor køre den lidt en gang imellem, det er den underrullen som er af grummi, det vil går ud over. vender lige til bage i løbet af dagen, skal lige se om du deaktiver denne.
Avatar billede broodwar Nybegynder
13. oktober 2005 - 17:52 #3
smikkel -> Fundet ud af noget?

screem_brille -> Jeg kunne ikke finde den funktion.