Avatar billede carlsson Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:18 Der er 12 kommentarer

Bærbar

Hej, jeg skal bruge en ny bærbar, hovedsageligt skal den bruges til skolearbejde.

Her er de et par ting jeg genre vil have den skal have/kunne.
Meget støjsvag - det er vigtigt da den skal bruges til notater.(jeg spiller ikke spil)
Min. 512 MB RAM - jeg gidder ikke have en langsom computer.
Skærmen og grafikkortet er ikke så vigtig.
CD og DVD brænder.
Harddiskens størrelse er ikke så vigtig.

Og ellers bare så meget processerkræft der kan købes.

Pris 7.000 - 9.000
Avatar billede boxer Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:43 #1
Jeg synes du skal kikke lidt på denne side: www.laptopworld.dk
Med de krav du stiller, skal du faktisk bare finde en bærbar med centrino teknologi. Det er den mest støjsvage der findes på markedet.
Men det kan du læse mere om på den side jeg linker til :o)
Avatar billede rali Praktikant
09. oktober 2005 - 21:54 #2
Hej. prøv evt www.edbpriser.dk her kan du finde et utal af computere.. men men men, jeg har selv lige købt en bærbar i fona, en demomodel som var nedsat 3000, så det kan altså også betale sig at se sig lidt for... Bilka har ofte også gode tilbud i i 8-9000 kr´s klassen. grunden til at en centrino (også betegnet med et M) processer ikke larmer så meget, er at køleren ikke kører hele tiden, men når den kører siger den formentlig lige så meget som alle mulige andre... tag ud og lyt på det så kan du måske få en ide om hvor meget det støjer.  Håber du kunne bruge det til noget...
Avatar billede espersen Novice
10. oktober 2005 - 10:11 #3
her er 2 gode forslag fra et par gode mræker:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=149235
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=149963

køb laptop hos en forhandler der ved noget om sagerne, hvor du så evt. også kan få lidt starthjælp - køb ikke hos en kød, vaskemaskine- og pålægsforhandler.....

co-producer af laptopworld.dk
Avatar billede espersen Novice
14. oktober 2005 - 11:58 #4
hvad siger du til det ?
Avatar billede espersen Novice
14. oktober 2005 - 12:02 #6
læs gerne denne FAQ om Eksperten :; http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. oktober 2005 - 12:48 #7
Provokation -> Tja - <carlsson> vender tilsyneladende (heller) ikke tilbage i denne tråd - det har jo ikke været en vane...
Avatar billede espersen Novice
17. oktober 2005 - 09:15 #8
ttjjaaaa.. så er det jo heller ikke en vane man skal vænne sig af med
Avatar billede espersen Novice
19. oktober 2005 - 09:00 #9
et forslag til efterårsprojekt; at lukke åbne besvarede spørgsmål
Avatar billede espersen Novice
24. oktober 2005 - 09:23 #10
haft en god weekend ?
Avatar billede espersen Novice
22. november 2005 - 09:21 #11
;o)
Avatar billede espersen Novice
09. januar 2006 - 14:43 #12