Avatar billede zliber Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kode til forum med e-mails

Hej Eksperter.

Jeg har en hjemmeside, og jeg vil gerne have et form for forum.
Der vil kun være cirka 40 mennesker der kommer til at bruge det, da det er på en lukket del af sitet. Og det skal altså bruges til at kommunikere mellem disse 40 mennesker, enten fra 1 til 1, eller fra 1 til flere (evt. alle). Men det skal se nogenlunde sådan her ud:

Inden man skriver sit indlæg skal man vælge hvem man vil skrive til. Det kan være person1, eller gruppe1, eller alle. Indlægget skal så komme frem på siden, og den eller de der er i gruppen, skal have besked via e-mail.

Det skal faktisk være en miniature udgave af eksperten. Bare meget mere simpelt.

Er der nogen der ligger inde med sådan et, eller en idé til et?
Jeg er meget i tidsnød, så jeg har ikke selv tid til at sidde og lave det, mest fordi jeg skal bruge en HEL del tid på at sætte mig ind i ASP først. Håber der er nogen der kan hjælpe, og håber jeg har forklaret hvad det er jeg vil have.

Mvh Zliber
Avatar billede perlund Nybegynder
09. oktober 2005 - 22:05 #1
Har du mulighed for at bruge .net? If so check out www.communityserver.org - en rigtig fed communityløsning - OpenSource tilmed.
Avatar billede zliber Nybegynder
10. oktober 2005 - 10:33 #2
Nej det har jeg desværre ikke...
Avatar billede zliber Nybegynder
12. oktober 2005 - 15:38 #3
Er der overhovedet ingen der kan hjælpe???????
Avatar billede zliber Nybegynder
21. oktober 2005 - 08:10 #4
Så vil jeg lukke her...