Avatar billede cous Nybegynder
08. oktober 2005 - 17:39 Der er 2 kommentarer

Investor med Webdesigner profil søges til lancering af nyt medie

Velkommen,

Ideen er udviklet, koncept er testet, samarbejdspartnerne er samlet. Opbygning og lancering koster og mangler, drejer sig om en relativt lille investering, som ville blive mindre hvis investoren havde en baggrund i webdesign og med en lyst til selv at blive engageret.

Venligst respektere at jeg leder efter seriøse investorer, med både mulighed og interesse i at være aktive partner i et firma med enormt potentiale og effekt.

Henvendelse kan rettes på NBC@alacard.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2005 - 18:59 #1
mindre investor = ? hvor mange penge snakker vi ca.

Snakker vi ½-1 million eller snakker vi 10.000
Avatar billede cous Nybegynder
09. oktober 2005 - 00:30 #2
Det drejer sig om små 100.000. Og meget af er engangs udgifter som skal til for at opbygge infrastrukturen og organisationen. Efterfølgende er virksomheden opbygget på positive cash flow. Så der skal penge ind, før der kommer penge ud.