Avatar billede websam Nybegynder
06. oktober 2005 - 13:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Maintance plan der ikke helt vil som jeg gerne vil

Hejsa,

Jeg har sat en maintance plan op på min sql server der der blandt andet laver backup. Jeg har sat den til at køre en gang i døgnet, men sætter jeg uret til ½ minut før den angivet tid hvorpå den skal køres så sker der ingenting.

Køre jeg der imod jobbet manuelt så køre det fint, hvad gør jeg forkert ?

/Websam
Avatar billede 0xffff Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:14 #1
Kører din SQL Server Agent ? Det er den der står for de scheduled jobs.
Avatar billede websam Nybegynder
31. oktober 2005 - 20:24 #2
Ja jeg har fundet problemet det lå i at jeg ikke kunne gemme på en usb kee jeg havde da den var dårlig.

Min SQL Server Agent køre altid ;o)

/Websam