Avatar billede ryt Nybegynder
05. oktober 2005 - 21:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC genkender ikke pdaén

Har en Ipaq 3870 som jeg har haft paired med min pc.Fungeret fint.
Nu overvejer jeg at købe en hurtigere Pda og har derfor en Ipaq 5450 på prøve for at se om den er hurtigere end den gamle.Jeg har ingen installations- CD til 5450, men har downloaded Active Sync fra nettet. Jeg kan ikke få min pc til at finde 5450èren - uanset hvad jeg gør - cradle via USB.Jeg får en besked om at der ikke er oprettet forbindelse. jeg synes bestemt, jeg har fulgt installationsanvisninger for Micro active Sync. Har du et par tips,vil jeg blive MEGET glad.  Kan jeg evt gøre det via bluetooth - hvis ja, så skriv en forklaring, der kan forstås af en newbie.På forhånd TAK
Kim
Avatar billede been Nybegynder
05. oktober 2005 - 21:29 #1
Har du prøvet at resette din 5450 ?
Du bør også prøve at ændre dit "navn" på PDA'en hvis den har været brugt før...
Avatar billede ryt Nybegynder
05. oktober 2005 - 23:11 #2
been> Hjælper desværre ikke.
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. oktober 2005 - 09:05 #3
Går ud fra at 3870 stadig kan forbindes??
Måske en reinstallation af Active Sync vil være en hjælp? Den kan godt "hænge" og pludselig ikke ville forbinde.
Avatar billede been Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:35 #4
Prøv alternativt med en bios upgrade hvis der er en på HP's hjemmeside, det "hard resetter" maskinen...
Avatar billede annikadk Nybegynder
07. oktober 2005 - 07:35 #5
Personligt ville jeg vælge en alm. hardreset frem for en bios/rom-upgrade der er mere risikabel. Hvordan 5450 hardresettes ved jeg dog ikke, men det sætter PDAen tilbage til tilstanden som den var da man modtog den. Dermed skal man huske at den lige står på at reinstallere alt, samt at evt. data er mistede.
Avatar billede ryt Nybegynder
03. december 2005 - 15:20 #6
v
Avatar billede been Nybegynder
03. december 2005 - 15:30 #7
Har du prøvet den ny version Active Sync 4.1, den er nylig frigivet?