Avatar billede legokran Nybegynder
05. oktober 2005 - 18:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrift af gitterlinjer i Word 2003

Hej Alle

Jeg har et problem med, som jeg håber at i kan hjælpe mig med!

Jeg har lavet en tabel i Word, men når jeg udskriver som kommer gitterlinjerne ikke med (de linjer, som skiller cellerne) ud på papiret. Jeg kan selvfølgelig godt se dem på computeren, men de bliver ikke printet med ud.

Jeg ved godt, hvordan man udskriver med gitterlinjer i Exel, men ikke i Word.

Hvordan gør jeg dette? (hvis det overhovedet kan lade sig gøre)

Med venlig hilsen
LeGoKraN :o)
Avatar billede japping Nybegynder
05. oktober 2005 - 19:24 #1
Gør følgende:
1) højreklik et sted inde i tabellen og vælg "Rammer og skygger.."
2) Under "Indstilling" vælger du "Alle" eller "Gitter" (eller andre indstillinger)
Avatar billede legokran Nybegynder
05. oktober 2005 - 19:28 #2
Der er ikke noget der hedder "Rammer og skygger"

Der er noget der hedder "Kanter og skygger", men går ud fra det er det du mener.

Men der kan jeg ikke finde det inde :(
Avatar billede legokran Nybegynder
05. oktober 2005 - 19:29 #3
Tror alligevel den var der :)

Prøver lige igen!
Avatar billede legokran Nybegynder
05. oktober 2005 - 19:30 #4
det virker :)