Avatar billede rune77 Nybegynder
05. oktober 2005 - 11:28 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Navigator sikkerhedskopi - fejl

Hejsa - når jeg prøver, at indlæse en backup fra navigator 3.04 tli version 3.56 kommer følgende fejl: Det er ikke muliigt at ændre kartoteksdefinitionen da kartoteket er låst i forbindelse med en skrivetransaktion.

Kartotek Bruger

Need some help please ;-)
Avatar billede leif1 Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:02 #1
Det kan ikke lade sig gøre,  dataerne skal konverteres  fra 3.04 - 3.56, hele strukturaen i database blev ændret mener jeg.
Avatar billede leif1 Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:06 #2
Jeg mener der igger konverterinsværktøjer på CD eren
Avatar billede khj Nybegynder
07. oktober 2005 - 11:48 #3
Kan du ikke indlæse sikkerhedskopien med en 3.04 klient og derefter åbne denne database i en 3.56 klient ?
Avatar billede rune77 Nybegynder
10. oktober 2005 - 16:10 #4
Jeg har ikke version 3.04 eller konverteringsværktøjet liggende - ved i evt. hvor jeg kan få fat i disse?
Avatar billede khj Nybegynder
10. oktober 2005 - 17:22 #5
Jeg er langt fra sikker, men jeg skal se om jeg ikke stadig har en 3.04 klient liggende et sted..... :) vender tilbage herom de nærmeste dage.
Avatar billede khj Nybegynder
12. oktober 2005 - 10:38 #6
Jeg har sq fundet en 3.04... :) Jeg ved ikke hvordan man poster en fil i dette forum, så du kan skrive til mig på eksperten@hotpop.com så skal jeg replye med en ZIP pakke indeholdende en version 3.04.