Avatar billede mhkr Nybegynder
05. oktober 2005 - 07:32 Der er 7 kommentarer

Hvordan man sletter besøgte adresser

Jeg har lidt problemer med at slette listen over websider jeg har været inde at besøge. Jeg kan uden problemer slette de fleste under mine "Internetindstillinger" ved at slette mine hyperlinks og midlertidige internetfiler, men der er nogle stykker som bliver tilbage og popper op i søgefeltet når jeg vil skrive en adresse. Er der nogen som ved hvordan jeg fjerner disse sidste weblinks? Jeg har prøvet at slette mine Cookies, hvilket ikke hjalp.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. oktober 2005 - 07:35 #1
Funktioner - Internet indstil... - Generel - Oversigt - ryd oversigten ...
Avatar billede boxer Nybegynder
05. oktober 2005 - 07:48 #2
eller:
funktioner - internetindstillinger - indhold - autofuldførelse. Her kan du fjerne/sætte flueben ved det du ønsker autofuldførelse skal bruges til.
Avatar billede mhkr Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:23 #3
Well, som beskrevet har jeg allerede prøvet det trick som Majsmarken foreslog.

Boxer's trick virker fint, men betyder at alle adresser er væk hele tiden. Det er sådan set ok, men det er mest de 'uslettelige' links jeg vil have væk. Så er der nogen som ved hvordan man sletter disse mystiske hyperlinks? Jeg har nu prøvet at slette cookies, oversigten over besøgte websteder samt alle mine temporary internet files inde i Windows uden at de forsvinder.

Nogen jeg ved hvordan jeg slipper af med disse links en gang for alle, uden helt at skulle slå Autofuldførelsen fra?

Men eller tak Boxer - hvis jeg ikke kan slippe af med de mystiske hyperlinks kan dit trick bruges i stedet :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:37 #4
Kan de slettes manuelt? Markér dem og tryk delete.

Der findes et program der kan sørge for alt oprydning automatisk. Du bestemmer sev hvad der skal slettet og hvad der skal gemmes.
Programmet hedder IE Privacy Keeper og det er gratis og kan hentes her:
http://browsertools.net/downloads/IEPrivacyKeeperSetup.exe
En vejledning:
http://www.spywarefri.dk/manualer/ieprivacy-manual.htm

Jeg begyndte selv for nylig at bruge programmet. Det er faktisk blevet uundværligt :o)
Det kan nemlig også indstilles til at fjerne/beholde de adresser du ønsker - samt en masse andet.
Avatar billede gratis Nybegynder
07. oktober 2005 - 02:42 #5
en mulighed mere , http://aandrc.com/editurls/
Avatar billede boxer Nybegynder
10. oktober 2005 - 09:21 #6
Har du fået noget du kan bruge mhkr?
Avatar billede mhkr Nybegynder
10. oktober 2005 - 11:59 #7
Jeg har ikke lige haft så meget tid til at prøve det program endnu. Skal nok vende tilbage og dele points ud når jeg får tid (formentlig sidst på ugen)