Avatar billede kaese Nybegynder
17. april 2001 - 20:23 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Spøjst design?

Heyza! Jah, ville egentlig bare gerne ha\' lidt feedback af designet på min KaeseDome side.. Siden er lavet i 99% Flash og 1% Paint :o)
Avatar billede dalab Nybegynder
17. april 2001 - 20:24 #1
adresse..?
Avatar billede tunoxw Nybegynder
17. april 2001 - 20:24 #2
link?
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 20:28 #3
Meget spøjst...
Avatar billede kaese Nybegynder
17. april 2001 - 20:28 #4
DOH!!!!!!!!!
www.kaesedome.subnet

Sorry .. *dummeslag*
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 20:29 #5
Linket virker ikke!
Jeg ved ikke om det er denne du mener *g* http://www.kaesedome.subnet.dk
Avatar billede thaufer Nybegynder
17. april 2001 - 20:29 #6
den er ellers fin....hva\'!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 20:29 #7
Siden kan ikke vises
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 20:30 #8
*gg*
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 20:31 #9
Den hvor man går ind er helt unødvendigt...
Sjovt sprogbrug, det er ikke videre pænt, men det kunne blive en klassikere ligesom \"hvem har hatten\" ;o)
Avatar billede kaese Nybegynder
17. april 2001 - 20:32 #10
Sært.. virker ellers fint på min
*going great so far..huh* Og ja, det er den adresse
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. april 2001 - 20:34 #11
Ja jeg bryder mig ikke om det! Men spøjst er det da...
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. april 2001 - 20:35 #12
Jeg siger da tak, nu gik jeg fra 100. pladsen, til 99. pladsen.
Avatar billede kaese Nybegynder
17. april 2001 - 20:36 #13
Tommyf>
Mange bække små .... .oO(eller er det kastanjer?)
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
17. april 2001 - 20:38 #14
LOL det er....M E G E T spøjst. Men det er sejt lavet!
Avatar billede red_eagle Nybegynder
17. april 2001 - 20:38 #15
ehm........mange kastanjer små gør en stor ko ;)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
17. april 2001 - 20:38 #16
det er for hemmeligt!
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 20:40 #17
SEJ SIDE jeg syns fa*** du har en syg humor *g* men jeg kan godt lide din neonfisk den er saj!!! *g* :-) 11@13
Avatar billede kaese Nybegynder
17. april 2001 - 20:40 #18
Thomasledet>
Vi ka jo iKk ha\' at ALLE kan få adgang til opskriften på ~RemouladesowZ~ .. Der må være konsekvenser..
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. april 2001 - 20:53 #19
Alting ser ud til at virke (NS6)

Da jeg var lille havde jeg og en anden fyr en hemmelig klub hvor skrev hemmelige beskeder og talte et hemmeligt sprog og det var i det hele taget meget hemmeligt altsammen. Jeg husker ikke om vi snakkede bagvendt eller hvad, men vi var tihvertifald meget glade og stolte af at ingen kunne forstå en dyt af hvad vi sagde.

Her på mine gamle dage synes jeg ikke mere at det at være uforståelig er et mål i sig selv, formålet med at sige noget er jo at andre skal høre og forstå det man siger. Så prøv at gøre det let at forstå hvad du vil sige.

For selv om der nok skal være een elle to der gider stave sig igennem
  DiNe 2tAlt u4StAaElIgE S1NInGeR
vil de allerfleste nok affærdige siden med et \"Ja den er spøjs, Ha Ha\" og skøjte deres vej videre ud på nettet uden at have læst og forstået noget af hvad du har at sige. Og det er da lidt synd.

mvh JakobA
Avatar billede kaese Nybegynder
17. april 2001 - 20:57 #20
JakobA>
Well, sproget er vel lidt 50/50 (love it or hate it) men har valgt at skrive sådan, da det af sære årsager passer bedre til mig og siden generelt. Har indtil videre ikk stødt på folk der har haft problemer med at tyde \'sproget\'.. men i eksisterer vel ;)
Avatar billede blood Nybegynder
17. april 2001 - 21:06 #21
Du har seriøst brug for hjælp! But i like ya! :-)
Bor du eller har boet i Hundige eller der omkrig? for da jeg bode i Ishøj kente jeg en fra Hundige som også var syg i hoved og blev kalt ost og brugte udtrykkede bæver
Avatar billede kaese Nybegynder
17. april 2001 - 21:12 #22
Blood>
Thanx. I know - I\'m sick %-] Men ham du omtaler eR vist ikk mig..hehe.. *Jeg bruger udtrykket \'Hest\'*