Avatar billede bjol Nybegynder
04. november 1999 - 10:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke

Jeg har installeret Interdev og PWS og når jeg forsøger, indefra Interdev, at få vist i browser, lykkes det ikke. Jeg når lige og se et glimt af et eller andet.
Avatar billede ziber Nybegynder
04. november 1999 - 12:40 #1
Hvis du vil have vist din side i browser, inde ra interdev'en, bruger du så hæjre-klik og "View in browser" ?

Hvis du bruger den der quick view, er det vist ikke alt den viser eller kan vise. Jeg har ihvertfald gode erfaringer med at vise i ekstern browser
Avatar billede bjol Nybegynder
04. november 1999 - 14:48 #2
Det har jeg prøvet og kan stadig ikke få det vist i Browser.

Avatar billede mit Nybegynder
07. november 1999 - 15:54 #3
Bruger du den der Play-knap oppe i tool-bar'en ?...Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men du skal højreklikke på din default.asp-fil (i det højre vindue) og vælge øh...set to default..default app...eller sådan noget lignende..herefter kan bruge play-knappen...