Avatar billede sebfck1 Nybegynder
02. oktober 2005 - 21:32 Der er 4 kommentarer

Søger folk til nyt website

Hej

Jeg har en lille iværksætter i mig der gerne vil lave en website baseret over den danske superliga.
Da jeg ikke er særlig skrap til php og webdesign, søger jeg folk, der ligesom mig er interreseret i fodbold,
og har lyst til blive en del af et nyt website, der hovedsageligt skal indholde nyheder, stillinger, resultater om
den danske superliga. Nu tænker i måske hvad det er jeg overhovedet kommer til at lave. Jeg har tidligere erfaring som
redaktør på et gaming website. Og har også skrevet et hav af nyheder på danmarks største esport site. Så jeg ville stå
for det redaktionelle på siden. Såsom at finde skribenter osv.

Jeg kan ikke tilbyde penge til en programør, men programøren skal også mest være interreseret i selve projektet.

Hvis du vil vide mere, så smid en e-mail til sebrosen @ msn . com

MVH. Sebastian Rosenkvist
Avatar billede trophymanager Nybegynder
03. oktober 2005 - 00:16 #1
Hvordan vil det adskille sig fra alle de andre? Eller det vil det måske ikke, men er det så ikke svært at 'konkurrere' med de aviser samt bold.dk der har fuldtidsansatte lønnede journalister?
Avatar billede sebfck1 Nybegynder
03. oktober 2005 - 14:55 #2
Først og fremmest skal siden kun fokusere på den danske liga, hvilket adskiller sig fra sider som bold.dk. og jo det er da svært at konkurrere mod de helt store, men jeg mener da at der stadig er plads til sider der specielt fokusere på den danske liga.

Med hensyn til journalistikken på siden skal det være ekstra-bladet * 2. Siden skal ikke være bange for at skrive om rygter osv. altså lidt som de engelske/spanske medier. Hvilket jeg også synes ville adskille siden fra mange andre.

Håber det var nok svar.
Avatar billede pehory Nybegynder
03. oktober 2005 - 20:01 #3
Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om din baggrund for at stå for det redaktionelle. Hvor gammel er du? Hvad er din baggrund? (uddannelse). Hvor mange timer og dagen har du tænkt dig at bruge?
Har du tænkt dig at copy/paste fra reuters eller lign.? Eller skal der være folk ude til alle kampe og lave sammendrag, og lave interviews?
Avatar billede giang Nybegynder
04. oktober 2005 - 07:32 #4
Jeg går selv med en idé om at starte et fordbold site. Jeg har en helt klar plan for sitet (som jeg dog ikke vil røbe her), og er ikke i tvivl om at der er et marked for det. Måske kunne vi finde ud af noget.
Ligesom pehory vil jeg dog godt vide lidt mere om din baggrund først.