Avatar billede benjaminfriis Nybegynder
02. oktober 2005 - 14:11 Der er 1 kommentar

sort hvid output på tv med albatron g-force fx5500

ja som overskriften siger så har jeg problemer med sort hvid i stedet for farve på tv'et. jeg har brugt den gode del af en formiddag på at kigge forslag igennem og nu er jeg blank. jeg har før haft farve på, men jeg har købt et kabel på 10m og nu vil den ikke mere. jeg har prøvet forskellige oututsignaler, pal h, b sov. jeg har hvad jeg ved af den nueste driver i så bet burde ikke være problemet. det er på 256 mb ram så det burde heller ikke være aktuelt. og nu er jeg på bar bund
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
02. oktober 2005 - 17:55 #1
Problemmet ligger i at du ikke har et colerfix kabel... det er et lille kabel der sidder mellem din pc og så den ledning der går hen til tvet.. Du kan se et billede af sådan et kabel her: http://www.sandberg.dk/img/prod/lg/503-65_lg.jpg.. håber det løser dit problem..