Avatar billede nockfuck Nybegynder
01. oktober 2005 - 12:55 Der er 2 kommentarer

Hvilket headset skal jeg vælge?

Hej Brugere
Jeg står og skal have mig et nyt headset, men jeg ved ikke hvad der er bedst at købe. Jeg skal bruge det mest til cs, men oss musik. der skal være mic indbygget...
Hvad skal jeg så vælge??? (har kigget på)

Sennheiser PC160 - SK Gaming Edition
Sennheiser PC 155 USB
Steel Sound 5H - USB
Icemat Siberia Headset
ANDRE

Mvh Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2005 - 18:25 #1
Jeg har haft dette i 1 år nu, og er YDERST tilfreds!
http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=60011&ep=1
Avatar billede capperh Nybegynder
05. september 2006 - 16:10 #2
Begge headsets bliver meget udvidet efter noget tid, dvs. så sidder de ikke stramt om hovedet. Det kan godt være det kun var mig, der følte det, da jeg var på Boomtown. Icemat Siberia har jeg dog hørt nogle gode ting om, men det er vidst lidt allround - både musik og gaming. Mens SteelSound 5H v2 er 100% optimeret til gaming, det ser virkelig lækkert ud.

Du kan læse mere her: http://www.steelseries.com/products/steel_sound/steelsound_5h_v2_usb/information