Avatar billede broodwar Nybegynder
01. oktober 2005 - 12:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logger mig automatisk på, på en offentlig computer

Jeg har som den første logget mig på msn, på en offentlig computer. Nu gemmer den mine oplysninger, og logger mig automatisk på hver gang computeren bliver tændt - selvom det er en anden bruger/person der logger på.

Hvordan kan jeg fjerne det igen??

Det er Windows Messenger 4.7 der er installeret. Da det er en offentlig computer har jeg ikke adgang til at slette den eller installere noget nyere.
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 12:04 #1
Hvis du taster noget andet info ind i login.. en fake mail og et fake password.. lader MSN prøve at logge på og så afslutte msn fra menuen burde den huske det nye
Avatar billede broodwar Nybegynder
01. oktober 2005 - 12:09 #2
Du glemte at svare :)
Avatar billede broodwar Nybegynder
01. oktober 2005 - 12:10 #3
<2min :p
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 12:10 #4
Dobbeltjek lige at det fungere :)
Avatar billede broodwar Nybegynder
01. oktober 2005 - 12:11 #5
Har allerede brugt det, virker fint.
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 12:12 #6
godt:))