Avatar billede w-w Nybegynder
01. oktober 2005 - 10:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program adgang til e-mail adresser/kalenderdata i Outlook

Jeg har et lille program som via brugerens e-mail adresse bruger Outlook til at læse i kalenderdata. Da jeg bruger Outlook 2003 kommer nu en boks med: "Et program forsøger at få adgang til..." hvortil der skal svares "Giv adgang" og trykkes Ja/nej. Da det lille program skal stå og køre for sig selv skal jeg have fjernes denne dialogboks.

Er der nogle i dette fantastiske forum som kan hjælpe mig med det??
Avatar billede supertekst Ekspert
01. oktober 2005 - 15:00 #1
Ja - der findes på nettet et lille program: ClickYes, som kan klare dette:

som kan hentes på: www.contextmagic.com/express-clickyes/

Anvender det selv
Avatar billede w-w Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:07 #2
Tak supertekst.
Der bare det lille problem med dette program at det ifølge egen beskrivelse:
"ClickYes stops processing commands while the Windows NT, Windows 2000 Windows XP or Windows 2003 workstation is locked."

Jeg havde forestillet mig at der måske var andre metoder f.eks. gennem registry basen.
Avatar billede w-w Nybegynder
11. oktober 2005 - 14:44 #3
Jeg har nu prøvet programmet ClickYes. Det virker når man ikke har sat sin skærm til at låse. Da programmet skal køre på en Server er dette nødvendigt, men <supertekst> får sine point da det var et godt forslag og jeg ikke har fået svar fra andre.
Avatar billede supertekst Ekspert
11. oktober 2005 - 16:31 #4
Hej w-w tak for det :-)
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
28. april 2014 - 08:45 #5
Du kan osse løse dette med en simpel indstilling i selve Outlook, der ikke kræver installation af noget program:

http://www.EXCELGAARD.dk/Bib/Outlook/Programadgang/