Avatar billede jolleberg Nybegynder
17. april 2001 - 16:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash!

Hej eksperter!

Jeg er igang med en chat i retning af den der er på www.n.dk ved navn højhuset dog ikke ligeså avanceret! Jeg har indtil videre lavet en lille figur man kan hoppe rundt med i et rum! Nu er det så at jeg skal lave \"multiplayer\" function sådan at dem der er inde i chatten kan ikke kun se deres egen figur men også alle de andres!
Lav det for mig og få pointsene!

-Jonas!
Avatar billede dope Nybegynder
17. april 2001 - 16:47 #1
Du må være lettere vanvittig og tro at du kan få den slags for simple points... :-D
Host op med nogle penge og procenter eller glem det!

over\'n\'out herfra :-D

btw: http://www.eksperten.dk/spm/65193

Avatar billede jolleberg Nybegynder
17. april 2001 - 17:19 #2
Hvor mange $ snakker vi om??

-Jonas
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. april 2001 - 18:31 #3
Jolleberg - Du får den ikke herinde og du skal gå med aviser i nogle år før du har tjent nok til den slags...
Avatar billede webpassion.dk Novice
17. april 2001 - 18:35 #4
Jeg er helt enig og siger, at du må have spist noget euforiserende, hvis du tror, at du kan få det lavet hér.

Avatar billede jolleberg Nybegynder
17. april 2001 - 19:32 #5
Ok men nikolaj før ville du da gerne lave den ik?? Er det fordi at du tror jeg er mange andre brugere?? hvis du tror det kan jeg love dig 10000% at jeg kun er \"jolleberg\" og hvis du stadig ikke tror på mig kan du kontakte eksperten.dk og bede dem chekke mig oog de andre brugeres ip´er! grunden til at der er så mange der har den \"chat\" er at jeg har givet den til 2 personer og de 2 er www.mote.dht.dk og www.coze.dht.dk og de har så åbenart givet den videre! Hvis du stadig ikke tror på mig er der nok ikke så meget at gøre!

-Jonas
Avatar billede jolleberg Nybegynder
17. april 2001 - 21:39 #6